28 november

asså den här dag vart intr heller som jag vela den här veckan har sugit!
först gick jag upp å betala alla räkningar åsånt trååååkigt.. sen kom åse å hämta mig å vi skulle kolla efter skor men de fanns inga storlekar så klart! sen skulle jag köpa råsa julgrans kulor men de fanns ju inte heller ofc!!! sen va jag på ungdoms mottagning ådå sa kärringen att jag va fet å inte fick gå upp nå i vikt typ.. åså sa hon att jag kommer dö för att jag röker.. sjukt jävla otrevlig!!

sen ringde hjärtat å berätta att fitt grannarna hade klaga till ljusdals hem att basen spelar på nätterna! vi sover väl fan på nätterna eftersom vi jobbar åsen så stänger vi av den på kvällarna för att inte störa dom!! asså dööö!!!!

nu ligger jag å kollar på 69 saker du vill veta om sex.. å ska sova föt i morgon ska jah träna av mig ilska innan jag ska jobba hela jävla dan!! ♡

Kommentera här: