24 agusti.

jag bloggade faktiskt i torsdag men de försvann! :( så jag tänker inte skriva om allt bara lägga upp alla bilder jag har å berätta om helgen:p

torsdag. då vakna vi å packa sen kom pappa så vi åkte till Västerås kom dit ganska sent så vi åt å kolla på tv å sov typ:p

fredag. så vakna vi ofc sen åt vi frukost å sen åkte vi på affärer vi va på super billigt å på nån ktm affär där dom hade världens sötaste barn kläder jag dog!:p åså va vi på ikea jag köpte glas typ inte alls nå roligt:p åså va vi på massa andra affärer oxå:p
sen på kvällen va vi på restaurang där dom hade 500 olika öl sorter:o men de va god mat alla fall ;)
åså va vi å kolla på nån strand sak typ eller nå:p

lördag. så vakna vi tidigt sen åkte vi till flygplatsen för jocke skulle hoppa fallskärm de va as läskigt jag som inte skulle hoppa va livrädd xD HAHA sen efter så åkte vi å åt frukost å packa sen skjutsa pappa å pernilla oss till Gävle åså kom mamma å hämta oss!!:) har tur ibland;) ♡
sen när vi kom hem skynda jag å duscha å dricka sen kom fia åså spela vi spel å sånt sen kom bertil å skjutsa oss på krogen hon skjutsade hem oss oxå så himmla bäst!!♡♡
as roligt hade jag på krogen de va ragges första gång ute!;) å ganska mkt folk fast att de är löning på måndag :)

söndag. idag har jag vakna å satt mig i fåtöljen å här tänker jag sitta hela dagen jocke kom hem me pizza pringels å cola åt mig så jag överlever! ;) i morgon ska jag börja jobba igen!! roligt att få va me fölket igen men skulle lätt kunna va ledig för alltid!!!;) haha
















































Kommentera här: