året

Har vart de bästa och sämsta året någonsin! 
Har gjort massa saker med min bästa vän min stora kärlek mitt allt! Men har oxå förlorat människan som va min bästa vän som jag har så roliga minnen med som jag aldrig kommer släppa å nu är de första nyår på fyra år som vi är utan varandra. ! Menmen livet går vidare å jag har bästa folket runt mig.. 

Vi har varit i Turkiet å vare i fjällen med asum folk å bara haft allmänt as kul!! Har lärt känna nya människor som är helt jävla as underbara!! Min allra bästa vän har flyttat bevid mig så nu kan vi umgås as ofta 😘 
Bara älskar livet har som bästa vännerna runt om mig världens underbaraste familj som alltid finns för mig och världens bästa pojkvän som är min bästa vän som alltid finns för mig å låter man mig vara mig själv! 💋

Kommentera här: