26 februari

idag vakna jah typ halv nio å kunde fan inte somna om.. så klev upp åså prata jag me pappa en snabbis pratar faktiskt mer å mer nu trevligt!;)
sen typ ringde dagis å fråga om jag kubde jobba nån timme så jobba där till halv fyra sen måsta jag skynda mig till sibylla för började där kl fyra :) men de va myssigt att träffa alla barnen igen dom är ju så små å söt!!;)

sen har jag jobba till nio å aggda å min melvin kom oxå dit!:D synd man inte kan träffa dom oftare eftersom vi alltid jobbar olika tider.. så typiskt!! men de va lika trevligt som vanligt!!:)

nu ligger jag i sängen med hjärtat som sover å jag ska oxå sova för i morgon ska jag upp å jobba igen!:)

måste komma ihåg att ringa sjukhuset å fråga om mina provsvar oxå för nu har magen jätt upp igen.. ♡




Kommentera här: