28 februari

igår så vakna jag sen gick jah på apoteket å handla lite åen träna jag åsen jobba jah å fia gjorde en sån fin tejp slips till micke xD hahaha



sen kom hjärtat å jim å hämta mig åså pt vi pizza sen åkte vi å handla massa mat!:) behövligt men gud va fattig jag blir!!!:p

idag så klev jah upp å duscha sen kom simon å hämta mig å vi åkte till granngården å köpte kattsand åsånt nödvändigt:)
sen åkte vi pp finess åså kom linda å barna å ragge dit!!:) så vi fika och babbla ;)

sen va vi in på parfym shopen å jag köpte en mascara å en ny vanlig navelpercing eftersom jag är för fet för alla andra typ xD
åså va vi in på dollar å handla massa skit man behöver!!:p Bläääää måste spqra pengar!!!

nu har jag bytt kattlåda å packa in alla saker och ligger i soffan å väntar på hjärtat sen måste jag komma på vad vi ska äta!!:p ♡









hahaha simon tejpa ihop byxorna för knappen hade gått sönder åså tejpa han nått som låsnade i bilen xD



bytt numer har jag oxå gjort!;)

Kommentera här: