19 juni

igår jobbade jag åh sen cyklade jag på granngården å köpte kattsand å en till kattlåda eftersom jag ska hämta bebis på lördag! :D hoppas bara doris är snäll på nah xD
sen p0 kvällen kom posten med våran projektor duk så vi fixa den as länge. fan as svårt att rikta å allt larv!:o kan väl skicka med en människa me paketet som fixar allt!:o
sen typ kolla vi på film å sov tror jah:p

imorse klev jag upp eller aa vakna alla fall kl halv 8 sen klev jag upp å klädde på mig å cykla på kontors varuhuset å köpte kablar jah va så smart så jag knäppte kort på dom i morse så jag visa bilden så jag slapp försöka förklara xD men en va för kort påstår jocke så måste tillbaka nått tag:p

nu har jag tränat å sitter i masagestolen å försöker inte somna. ska gå å ducha sen börjar jag jobba :) ♡



Kommentera här: