25 mars

idag va jag effektiv tycker jah!;) först skicka mamma å väckte mig halv nio så då klev jah upp å städa så duktig som jah är!;)
sen åkte jag å träna!:)
sen va jag på jobbet å testa nya strösslerna!;) mohahah as jävla gott med de nya kola strösslet!;)
sen va jag där å babbla lite å vänta på mamma :p sen åkte vi å hämta barn å sånt sen har jag vare hos mamma ikväll ganska mysigt men jävligt skönt att få komma hem till tystnaden utan alla jobbiga bröder!!;)
haha alla fall så hjälpte jag mamma att städa skåpen så jag fick med mig massa skit hem som jag tydligen tycker jag behöver ;) åså möblera jag om i ragges rum så nu vart d bättre!:D
sen när jag kom hem hängde jag tvätten å plocka ur diskmaskinen å sen har jag kolla på film å nu ska jag sova för i morgon ska jag jobba!:)




snyggaste sitt stilen!;)





hahahaha jag hade lillebrors brillor!;)



Kommentera här: