kung dag me underbaraste♡

så jävla bra dag! bästa på länge!
först klev vi upp kl 6 typ för jag måsta fixa mig å bläää va tidigt d va xD hahah sen gick vi ner på stationen å åkte till Gävle å när vi kom dit så åt vi frukost på subway:) sen satt vi å mobba folk å massa xD hahah så roligt. åså lekte vi pensionär;) typ satt på parkbänk å drack cider å åt glass å kolla på folk xD åså gick vi runt å kolla på massa saker å sånt:) å vädret va helt kung!:D as varmt! men jag har lyckats bränt ena armen så druckit som jah är!:/ as ont jah som aldrig bränt mig..blää!!
men är väl inte konstigt eftersom jag inte vare i solen nå nu å helt plötsligt är ute em heldag i en miljon grader varmt!:p

sen kl 9 så åkte vi tåget hem. åså när vi kom till ljusdal så skjutsa bertil å jimmy hem oss. bästa så gulliga som kör mig jämt!;) haha♡♡♡♡♡♡♡

nu håller jah på somnar!! i morgon ska vi till mamma för de är morsdag så vi ska grilla:)♡

































Kommentera här: