28 april

Idag va de super bra väder ute. Men va jag Ute. Jag som va ledig? Nä..😒
Jag hade planerat att städa å tvätta idag! Jag gjorde typ de oxå.. Eller aa de ser städat ut och jag har tvättat så de är ju bra alla fall XD sen kolla jag mest på tv å bara va.. Å handla med mamma för jag å hjärtat grillade hamburgare idag :) 

De går en film på bio nu som heter "Duff "
Asså den rekomderas verkligen! Gud va bra den va! (å inte bara för att killen va dödligt snygg!) 😉#dösnygg #omg 
Men den handlar om en tjej som är en "tönt" eller aa hon är väl typ fulare en dom andra eller vad man ska säga XD å hennes två bästa vänner är snygg så hon den fula är en Duff. Jag kommer inte ihåg va duff menas men den är sjukt bra å den visar att man ska vara nöjd med den man är och att alla människor är olika och det viktigaste av allt är att vara sig själv!! 
Åsen va ju killen i filmen as snygg oxå. #älskarlättkläddasenen 
Så den måste ni se!!;) hahahah 


#snyggareibarakalsonger ✌😍
?

Kommentera här: