12 augusti

Idag vaknade jag runt nio av att min mobil vart bombad av sms å snap.. #fuckyoufinger 
Så jah klev upp å intr gjorde nått alls babbla med bertil typ :p 
Sen duschade jag å åt frukost innan mamma kom, sen åkte vi för jah skulle på intrevju åsånt :) de gick nog bra där!:) Men jag har egentligen inte tid att jobba där då jah redan har jobb.. Men ett till extra jobb gör nog inte så mkt, kan nog klämma in att jobba där oxå nångång 😂
Ja sen åkte vi till mamma och hämtade barnen, sen åkte vi till svebovallen och kollade på djuren och fikade :) så mysigt där!:) (fast att jag hatar skogen!) 
Sen åkte vi å handlade tårt saker och paketpapper för lillebror fyller år på fredag 😘😘
Sen åkte jah hem, slog in paket och lagade mat (stoppa in färdig lasagne i ugnen) 
Sen kom hjärtats föräldrar på besök, så vi fikade och babbla en stund :)  💜 
Sen kom micke med motorn till fiddyn så vi (jocke)  skruvat fast motorn, jag va hjälp reda.. Eller aa jah fick stå där och hålla i fiddyn så den inte skulle tippa 🙈 
Men den funka inte. Så han gav upp.. Får väl se om han har mer tålamod och kolla på den en annan dag :) 
Sen har vi väl nörda våra serier som vanligt :p å nu blir de sängen å sova för i morgon blir de jobb 💜





Kvälls fika 



Kommentera här: