15 juni

Idag blev de tidigt.. Så jag klädde på mig å gick till bertil för jah skulle va hundvakt, så la mig i hennes soffa å sov XD haha sen ringde hon å väckte mig så jag åt frukost som jag hitta i hennes kyl ;) Sen kolla jah på tv en stund :) 
Innan jah gick hem å började städa å kasta ut soffan. Dd va inte lätt att få ner soffan själv för trappan.. Men är man envis å vägrar vänta på att nån slutar jobba så är dd ju bara försöka XD gick derimot inte super bra.. Fastnade lite lätt i trappen men bertil hjälpte mig när hon slutade eftersom jag va uppe å inte kom ner å hunden va nere å kom inte upp ;) hahahah 
Sen kom hjärtat hem så vi åt mat åsen gick vi till bertil å hämta min nya soffa 😀loveit 
Sen åkte vi till tillåsen å hämta Bertils nya soffa å bärde in den. Sen tog vi min gamla soffa å lasta den på släpvagnen så micke kunde ta me den hem till ragge ;) hahahah ojoj tur vi har micke✌ 
Sen fixa vi lite hemma.. Å hängde tvätt å duscha åsånt. Å nu är dd tv å sova för i morn är dd jobb igen :)))) 

 

Kommentera här: