5 maj

Idag har hela dagen handla om mat typ XD fast att jag inte åt fören kl halv sex typ XD eller joo muffins hos bertil 🙈 
Men aa..  
Först vakna jag med världens huve verk.. Jag har derimot fortfarande ont i huvet å känner mig inge pigg.. Men har inte tid att va sjuk.. Så jag klev upp å gjorde smörgåstårta å starta tvättmaskinen. Sen gick jag till bertil å fika ;) 
Sen hängde jag tvätta å åkte till hudik med hjärtat hans föräldrar å ragge ofc ;) sprang in på gina å köpte leggins å kolla lite i andra affärer :p 
Sen åkte vi å testade max :) 
De va mysigt där å de gick fort att få maten.. Dom va inte så värst trevlig tycker jah. Å jag tycker parkeringen å borden va sjukt osmarta å stolarna sitter fast u golvet.. Tänk om de kommer nån som är super fet tex ska den på stå å äta eller kke sitta på bordet eftersom den lär ju inte få plats på dom små hårda runda stolarna som är fast i golvet..dålig plan! Å hur jobbigt borde de inte va att städa där? Med en miljon stolar som är nästa varanda.. Ojoj puckon!
Men de va gott alla fall XD hahahahah 
Sen sprang vi in på Waynes å köpte vanilj latte så jag fick en cool mugg 🙈
Sen när jag kom hem har jag gjort matlådor som jocke kan ha till jobbet eftersom vi inte kommer äta hemma i morgon heller :p Haha 
Nu ligger jag i sängen å har ont i huve.. Men ska fixa lite till sen ska jag fan sova.. 







Kommentarer:

1 Jennifer:

" Tänk om de kommer nån som är super fet tex ska den på stå å äta eller kke sitta på bordet eftersom den lär ju inte få plats på dom små hårda runda stolarna som är fast i golvet..dålig plan! Å hur jobbigt borde de inte va att städa där? Med en miljon stolar som är nästa varanda.. Ojoj puckon! "

HAHAHA, å vad jag älskar din smarthets nivå och att få kalla dig för min vän! <3

Svar: hahhahahaha 😘
Sofia Kraft

Kommentera här: