30 oktober

Igår orka jag inte blogga tyvärr va så sjukt trött!! 
Men idag klev jag alla fall upp kl halv sju sen gick jag ner på ljusdal å träna me åse vi körde varvet nere då de är maskiner så man tränar hela kroppen :)
Sen gick jag å handla åsen kom mamma å körde hem mig åså packa jag åsen åkte vi å bada me bröderna mina:) myss men de va äckligt mkt barn där XD dålig tajming å bada å höst lov kke;) 
Sen åkte vi till mormor å hälsa på:p 
Sen åkte jag hem fick me mig albin å ragge så jag platta håret åsen gick vi å mötte jocke å gick ner på ljusdal å åt mat och gick på "spökkväll" så kolla väl på saker å blabla å jag köpte mig en onepeace (stavning) 
Sen åkte vi hem å ny har jag kolla på bästa SOA!! :D 😍 nu ska jah sova har ont överallt å är så äckligt trött!!   
Så blev min kung cykel!!

Kommentera här: