11 August

Hade skrivit Hela inlägget och lagt in alla bilder och allt, åså råkar jag Trycka bort allt så nu var de bara att börja om!! Suck!!! 

Slutade alla fall jobba kl nio, så då gick jag hem och sov tills Hanna ringde och väckte mig. Så då gick jag upp och kokade kaffe för de fick jah order om ;) 
Sen fixade jag hennes naglar :) har ingen bild på dom för de glömde jah 😂
Men aa.. Sen åkte vi å åt lunch, och handlade lite åsånt :) 
Myss 😘 
Sen åkte jah hem, öppnade paket som kom idag. De va födelsedags present till ragge som fyller år på fredag ;) hahahahahahhahahahahah 
Sen fixade jag lite å väntade på hjärtat, sen lagade vi mat och tvättade cross sakerna :) 
Sen har vi vare ute i skogen, hjärtat körde fiddyn och akilles sprang brevid medans jag fick gå där ;) men de va mysigt! 
Skönt att Gå i skogen med mannen i mitt liv å bästa vänenns hund på eftermiddagen då de inte är så varmt :) 
Sen nu ligger vi i soffan å spelar xbox, eller aa jag bloggar just nu å han spelar. Men jag kan inte bara sitta brevid och kolla på för då blir vi så ovänner för han inte gör som jag säger 😂😂 herre gud 😂 #kontrollfreak #görsomjahsäger #annarsblirdefel!! 😘






Kommentera här: