cross

Jag hade lätt kunna haft en cross blogg, men de är ju inte folk kke så intresserad av att läsa men mkt av fritiden består av crossar å pöjkarna så blir mpnga såna bilder alla fall så lev me de ;) hahaha 

Idag vart jag väckt för hjärtat skulle iväg till banan å trimma gräs å fixa åsånt som dom gör när banan är stängd så folk kan åka :) 
Så jag tvättade och sen smörjde jah in jockes cross skor för dom såg så torr ut 😂 
Sen har jag beställt en ny cross hjälm åt han för att han aldrig kan bestämma vilken han vill ha så då tog jag insiativet å bestämde en ;) #älskarattbestämma 
Så nu får han välja skoter hjälm själv, han påstår att han kan ha samma när han kör skoter, men de får han inte för de matchar inte skoter kläderna å eftersom skotern är så färgglad å hjälmen är orange å kläderna grön kommer han se ut som en pride flagga.. Å hur snygg den en är så borde han ha en annan hjälm ;) hahaha #problem 



Kommentera här: