31 januari

Idag fyller bertil år grattis sötnos 😘 

Idag klev jag upp kl sju.. Suck sen låg jag i sängen as länge å sminka mig å orka inte kliva upp XD så när jag äntligen klev upp så kom falberg helt plötsligt så då vart Det brottom för vi skulle åka XD så vi åkte upp till hans pappa å hämta skotern sen körde vi till jockes föräldrar så jag va där å lekte me inger å danne å jim å nån? XF medans pojkarna va ute och körde av sig lite.. Vi bakade kladdkaka å sånt :) 
Sen har vi kolla på tv å ätit godis å nu ligger vi i sängen å jag har As ont i magen så klart å hjärtat sover.. Jag är Sjukt jävla trött.. Men De är sex And The city The movie två så måste kolla... Skada!! 
<3 

Kommentarer:

1 Jennifer s Gidlund ♡:

Alltså vad gott det ser ut som du bakar jämt! :) ♡

Svar: Hahah du får väl komma å hälsa på nåndag å fika då!:) <3
Sofia Kraft

Kommentera här: