22 maj

Idag har jag bara jobba.. Insåg att de är sista gången jag jobbar med vissa människor å får sån ångest.. På måndag är sista dagen! Längtar som fan de ska bli så skönt! Finns många positiva delar med att slippa stället. Men jag har haft väldigt roligt dom här åren där å jag verkligen älskar människor! Å från att träffa dom nästan varje dag i två år till att inte träffa dom lika ofta känns jätte hemskt!! Tur är så kan jag ju hälsa på dom!;) 
Trodde aldrig jag skulle kunna ha chansen att säga upp mig, men jag fick en chans å jag tog den å de är de bästa som kunna hända! Tack vare mamma å min bästa pojkvännen som alltid stöttar mig så kunde jag de. 💜 
Jag hade nog inte sagt upp mig om de inte berodde på vissa människor.. Dom har förstörde allt de roliga man kan ha där och på grund av dom som jag började må dåligt psykiskt och de va därför jah knappt klarade av att gå dit.. De är så synd för trivdes verkligen med bästa människorna!!💜💜 men livet känns asum nu å har aldrig vare så lycklig när allt släppte när jah sa upp mig! 💜💜

Underbarare bästaste människorna som jag haft äran att lära känna 💜 (inte bild på alla så bli inte sur)

Kommentera här: