18 juni

lördag va jag å kolla på bilar i folkparken sen jobba jag natt.. sen söndag låg jag i söngen heeeela dagen!! Trött xD
måndag jobba jag dag:)
igår va jag ledig då va jag barnvakt åt walle så vi tog en tur ner på ljusdal å åt pizza me fia å va på banken åsånt sen va vi å köpte en ny fisk för de villa han ju ha så klart åså måsta han köpa en ny keps ;) sen va vi å åt glass å cykla hem :) sen på kvällen kolla jag mest på tv efter jag tvätta åsånt:p
kunde så klart inte sova så halv 12 klev jah upp å rensa jockes garderob å plocka ut diskmaskinen å sånt:p
sen vakna jag halv 7 å åt frukost å nu är jag på gymmet (sitter på tränings cykeln för tillfället:p)
sen blire jobb till kl 4 :) ♡





nya naglarna; )




undra om ena ägget skulle bli en vit kykling å den andra gul?








Kommentera här: