27 november

Åååh snart är de 1 december å jag får börja på min julkalender ;) hahah stackars jocke 😂
Å nu börjar de bli nära tills jag fyller år :D kuuung!!!!:) 
Å julafton oxå då men de är inte lika viktigt;) 
Jag har fått tagit ner min julgran.. För kattfan har bara sönder den å jag orkar inte försöka fixa den varje Dag å ha silvertejp på golvet XD så den är borta!! 
Igår hade jag as tråkigt tills bertil ringde å hade sluta skolan så hon hämta mig sen åkte vi Till henne å packa massa å städa sen åkte jag å åt me jocke å hans föräldrar :) sen idag har jag vare me bertil hela dagen å kört me nah så de blir nå gjort i flytten ;) hahah
Sen har jag kolla på Harry Potter håller på nördar egenom alla vet inte vilken vi är på XD åså har jag börja slagit in alla julklappar :D jag köpte en As snygg klocka idag oxå bild kommer i morgon om jag orkar blogga XD 
Nu ska jag sova i morgon börjar min jobb helg.. 

Kommentera här: