30 januari

Idag jobbade jag så klart:p men slutade halv fem så nu har jag efterlängtade lediga helgen!!:) skönt 😍
Sen åkte jag hem å hann bara hem typ sen kom ragge å albin på skotern så vi klädde på oss och åkte skoter Till mamma och åt mat :) sen åkte vi hem eller aa.. Vi åkte hem å hämta nått sen åkte vi Till garaget å jag vart tvingad å sitta där påriktigt jag villa va hemma men De va tvång.. För de va visst mitt fel att nån tyg sak som skyddar motorn hade gått sönder för jag sitter framför jocke när vi kör å jag hade visst tryckt hål i Den när jag håller i mig som jag visste att de va tyg tänkte väl bara de va nå mjukt som jag Stoppa fingrarna i xD ooops.. Aa men nu när jag hemma alla Fall å badar fryser ju så jävla mkt.. Sen Ska jag hänga tvätt å sova!! <3 

Kommentarer:

1 Jennifer s Gidlund ♡:

HAHAHAHAH sitter du FRAMFÖR när han kör?! tokunge :'D ♡

Svar: hahahaha jaa annars släpper jag när jag blir rädd så han vågar inte ha mig framför ju XD <3
Sofia Kraft

Kommentera här: